Maroon5去年度發行的專輯好多好聽的喔!

最近Man小編重振旗鼓開始慢慢培養運動和多喝水的習慣
《Animals》是我最近快走一直播來聽的歌單之一
在聽時就覺得歌詞寫得真的充滿原始野性對於慾望的表達!

沒想到MV拍的真不錯呢
個人覺得很符合歌詞意境加上帶有點貌似懸疑恐怖殺人魔養成的故事性
不斷遊走在男主角究竟亦正亦邪
畫面又不斷在一排排血淋淋豬肉軀體、男主角近乎癡狂的愛慕及欲望情節交錯

喜歡重口味的MV觀眾群可能會覺得是不錯的小品
我覺得主唱Adam Levine在裡面有點可怖但又好有魅惑力喔~(←原諒小編個人滿喜歡這種類型的故事角色

 






Animals
by Maroon 5


Baby I'm preying on you tonight
寶貝 我今晚將要獵捕妳
Hunt you down eat you alive
把妳捕獲生吞活吃
Just like animals
就像野獸一般
Animals
野獸
Like animals-mals
就像野獸這樣

 

Maybe you think that you can hide
也許妳認為妳藏得住自己
I can smell your scent for miles
我卻可以在千里外聞到妳的氣息
Just like animals
就像野獸一樣
Animals
野獸
Like animals-mals
就像野獸這般
Baby I'm
寶貝 我

 

So what you trying to do to me
所以 這些妳試著對我的一切
It's like we can't stop, we're enemies
就像我們無法停止 我們是敵人
But we get along when I'm inside you, eh
但當我們纏綿之際卻是如此契合
You're like a drug that's killing me
妳就像毒藥逐漸扼殺我
I cut you out entirely
我將妳完全地斷絕
But I get so high when I'm inside you
但我們纏綿時 我卻是如此的興奮不已

 

Yeah you can start over you can run free
是啊 妳可以重新開始 妳可以奔向妳的自由
You can find other fish in the sea
妳可以另覓芳草
You can pretend it's meant to be
妳可以假裝這註定該如此
But you can't stay away from me
但妳無法離我遠去
I can still hear you making that sound
我還是可以聽到妳發出那樣的聲音
Taking me down rolling on the ground
把我拿下翻滾在地上
You can pretend that it was me
妳可以假裝那是我
But no, oh
但不是 喔

 

Baby I'm preying on you tonight
寶貝 我今晚將要獵捕妳
Hunt you down eat you alive
把妳捕獲生吞活吃
Just like animals
就像野獸一般
Animals
野獸
Like animals-mals
就像野獸這樣

 

Maybe you think that you can hide
也許妳認為妳藏得住自己
I can smell your scent for miles
我卻可以在千里外聞到妳的氣息
Just like animals
就像野獸一樣
Animals
野獸
Like animals-mals
就像野獸這般
Baby I'm
寶貝 我

 

So if I run it's not enough
那麼 如果我逃跑 這並不夠
You're still in my head forever stuck
妳仍然深深烙印在我腦海永遠禁錮
So you can do what you wanna do, eh
所以妳可以盡可能做妳想做的

 

I love your lies I'll eat 'em up
我愛妳的謊言 我將把它們吞噬
But don't deny the animal
但不要否認那隻野獸
That comes alive when I'm inside you
就在我和妳纏綿時 生生不息活過來的那隻野獸

 

Yeah you can start over you can run free
是啊 妳可以重新開始 妳可以奔向妳的自由
You can find other fish in the sea
妳可以另覓芳草
You can pretend it's meant to be
妳可以假裝這註定該如此
But you can't stay away from me
但妳無法離我遠去
I can still hear you making that sound
我還是可以聽到妳發出那樣的聲音
Taking me down rolling on the ground
把我拿下翻滾在地上
You can pretend that it was me
妳可以假裝那是我
But no, oh
但不是 喔

 

Baby I'm preying on you tonight
寶貝 我今晚將要獵捕妳
Hunt you down eat you alive
把妳捕獲生吞活吃
Just like animals
就像野獸一般
Animals
野獸
Like animals-mals
就像野獸這樣

 

Maybe you think that you can hide
也許妳認為妳藏得住自己
I can smell your scent for miles
我卻可以在千里外聞到妳的氣息
Just like animals
就像野獸一樣
Animals
野獸
Like animals-mals
就像野獸這般
Baby I'm
寶貝 我

 

Don't tell no lie, lie lie lie
不要不說謊言
You can't deny, ny ny ny
妳不能否認
The beast inside, side side side
在妳體內的猛獸
Yeah yeah yeah

 

No girl don't lie, lie lie lie (No girl don't lie)
沒有女孩不說謊的
You can't deny, ny ny ny
妳不能否認
The beast inside, side side side
在妳體內的猛獸
Yeah yeah yeah

 

Yo,
Whoa
Whoa
Just like animals
就像野獸一樣
Animals
野獸
Like animals-mals
就似野獸一般
Just like animals
就像野獸一樣
Animals
野獸
Like animals-mals
就似野獸一般
Ow

 

Baby I'm preying on you tonight
寶貝 我今晚將要獵捕妳
Hunt you down eat you alive
把妳捕獲生吞活吃
Just like animals
就像野獸一般
Animals
野獸
Like animals-mals
就像野獸這樣

 

Maybe you think that you can hide
也許妳認為妳藏得住自己
I can smell your scent for miles
我卻可以在千里外聞到妳的氣息
Just like animals
就像野獸一樣
Animals
野獸
Like animals-mals
就像野獸這般
Baby I'm
寶貝 我

 

Don't tell no lie, lie lie lie
不要不說謊言
You can't deny, ny ny ny
妳不能否認
The beast inside, side side side
在妳體內的猛獸
Yeah yeah yeah

 

No girl don't lie, lie lie lie (No girl don't lie)
沒有女孩不說謊的
You can't deny, ny ny ny
妳不能否認
The beast inside, side side side
在妳體內的猛獸
Yeah yeah yeah

arrow
arrow
    全站熱搜

    moonshine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()