close

 

Man小編小時候超愛這部電影的(個人比較喜歡1.2集)
搞笑又不落窠臼的諷刺童話超級讓我看心情甚佳阿!!
每一個角色幾乎都有梗阿

話說當年M爸陪Man小編去看第一集的時候
一直碎碎念覺得卡通片有什麼好看的

 

結果

全場他笑得最大聲

最大聲

最大聲

最大聲

 

神仙教母雖然壞
但壞的挺可愛的
唱歌也唱得真好聽
他兒子也真的是很搞笑

 

慢動作耍髮真是讓我笑到不行XDDD

 

I Need a Hero
by Jennifer Saunders

Where have all the good men gone
所有的熱於助人的男子漢們都上哪去了
And where are all the gods?
而所有的神都去哪了?
Where's the street-wise Hercules
了解民間疾苦的海格力士又在哪裡
To fight the rising odds?
誰能打敗逐漸崛起的群魔亂舞?
Isn't there a white knight upon a fiery steed?
是否真有駕馭著激昂駿馬的白色騎士?
Late at night I I toss and turn and dream of what I need
就在夜深之時 我翻來覆去之間 夢到了我所需要的

[Chorus]
I need a hero
我需要一個英雄
I'm holding out for a hero 'til the end of the night
我正在期望著一位英雄直到夜晚將盡
He's gotta be strong
他必須是強悍的
And he's gotta be fast
而且他必須是迅速的
And he's gotta be fresh from the fight
而他必須是剛從光榮戰役歸來的
I need a hero
我需要一個英雄
I'm holding out for a hero 'til the morning light
我正在期望一個英雄直到天亮之際
He's gotta be sure
他必須是很篤定的
And it's gotta be soon
而且這必須很快會來到的
And he's gotta be larger than life
而他必須是出類拔萃的

Somewhere after midnight
在某個地方午夜之後
In my wildest fantasy
就在我最狂野的幻想裡
Somewhere just beyond my reach
在我無法伸手觸及的某處
There's someone reaching back for me
那裡有個人試著向我伸手
Racing on the thunder and rising with the heat
競速而來似腳踏閃電般且帶著炙熱的心崛起
It's gonna take a superman to sweep me off my feet
必須是一位超級英雄讓我能馬上一見鍾情

[Chorus]

Up where the mountains meet the heavens above
就在山脈之上與天堂交會之處
Out where the lightning splits the sea
在那之上閃電擊開了汪洋
I would swear that there's someone somewhere
我將會發是那裡真的有個人在某處
Watching me
看護著我

Through the wind and the chill and the rain
經歷過大風和冷空氣與驟雨
And the storm and the flood
伴隨著暴風雨和滔滔洪水
I can feel his approach
我可以感覺到他的到來
Like fire in my blood
彷彿就像我的血液裡燃著熊熊火焰

[Chorus x2]

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    moonshine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()