Rasmus是我小時候第一個買的CD
原因就是因為MV太吸引我了

所以最近心情也比較鬱悶的情況下
一直聽振奮人心的音樂 好像也沒有比較好(遠望


所以可能會開始一系列的黑暗系列翻譯 XDD




In The Shadows
by Rasmus

No sleep
無法睡去
No sleep until I am done with finding the answer
無法睡去直到我找到答案
Won't stop
無法停止
Won't stop before I find a cure for this cancer
無法停止在我找到這致命疾病的解藥之前
Sometimes
有時候
I feel like going down and so disconnected
我覺得彷彿走入深淵且如此被斷絕於外界
Somehow
不知怎麼的
I know that I am haunted to be wanted
我知道我心因被通緝而繚繞不安

I've been watching
我一直在觀望
I've been waiting
我一直在等待
In the shadows for my time
在這些歲月等待於陰暗處
I've been searching
我一直在追群
I've been living
我一直在存活著
For tomorrows all my life
為了我人生每一個明天

In the shadows
在陰影中

In the shadows
在陰暗處

They say
它們說
That I must learn to kill before I can feel safe
我必須學會在感到安全先學會殺戮
But I
但我
I'd rather kill myself than turn into their slave
我寧可殺死我自己也不願屈服成為他們的奴役
Sometimes
有時候
I feel that I should go and play with the thunder
我覺得我應該出發並玩弄雷電
Somehow
不知怎麼的
I just don't wanna stay and wait for a wonder
我就是不想要待在原地等待著一個奇蹟

I've been watching
我一直在觀望
I've been waiting
我一直在等待
In the shadows for my time
在這些歲月中等待於陰影中
I've been searching
我一直在追尋
I've been living
我一直在存活著
For tomorrows all my life
為了我生命中的每一個明天

Lately I been walking walking in circles, watching waiting for something
最近我一直在繞著圓圈走,觀望並等待著某些事
Feel me touch me heal me, come take me higher
感受我觸碰我治癒我,將我帶往更高處

I've been watching
我一直在觀看
I've been waiting
我一直在等待
In the shadows all my time
在這些歲月裡的陰影中等待
I've been searching
我一直在追尋
I've been living
我一直在存活著
For tomorrows all my life
為了我生命中的每一個明天
I've been watching
我一直在觀望
I've been waiting
我一直在等待
I've been searching
我一直在追尋
I've been living for tomorrows
我一直為了每一個明天而活著

In the shadows
在陰影中

In the shadows
在陰暗處
I've been waiting
我一直在等待著

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 moonshine 的頭像
    moonshine

    English Translation Apprentice

    moonshine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()