close

 

 

Heart Attack
by Demi Lovato

ps.在國外有一群年輕youtuber音樂人
以男女對唱方式翻唱此一版本
也是挺不錯聽的喔



Putting my defenses up
裝上我的防衛
Cause I don't wanna fall in love
因為我不想墜入愛裡
If I ever did that, I think I'd have a heart attack
如果我是了 那我想我將會心臟病發

 

Never put my love out on the line
我從不放出我的愛去冒險
Never said yes to the right guy
從來不向對的人說是
Never had trouble getting what I want
對於得到我要的  從來不是問題
But when it comes to you I'm never good enough
但當一關於你  我永遠不夠好

 

When I don't care
當我不在意
I can play him like a Ken doll
我可以玩弄他像肯尼娃娃一般
Won't wash my hair
不願意洗頭
Then make 'em bounce like a basketball
然後讓他們氣得像籃球一樣砰砰跳腳

 

But you make me wanna act like a girl
但是你讓我想要表現得像個女孩
Paint my nails and wear high heels
搽上指甲油並穿起高跟鞋
Yes you, make me so nervous that I just can't hold your hand
是得  就是你  讓我如此緊張以至於我無法握住你的手

 

You make me glow
你使我容光煥發
But I cover up, won't let it show
但我把此蓋住  不想讓這樣的我表現出來

 

So I'm putting my defenses up
所以我穿上我的防衛
Cause I don't wanna fall in love
因為我不想墜如愛裡
If I ever did that, I think I'd have a heart attack
如果我是了 那我想我將會心臟病發
I think I'd have a heart attack
我想我會心臟病發
I think I'd have a heart attack
我想我會心臟病發

 

Never break a sweat for the other guys
從沒有為任何男生努力地汗流浹背
When you come around I get paralyzed
當你就在附近 我整個癱瘓
And every time I try to be myself
而每次都我想要試著做我自己
It comes out wrong like a cry for help
事與願違地像是在求救

 

It's just not fair
這真的不公平
Pain's more trouble than love is worth
受到的痛苦所帶來的麻煩遠遠超過愛情本身所值

I gasp for air
我渴望著空氣
It feels so good, but you know it hurts
這感覺很好  但你知道這也很痛
But you, make me wanna act like a girl
但是你  使我想要像個女孩
Paint my nails and wear perfume
抹上指甲油並噴上香水
For you make me so nervous that I just can't hold your hand
為了你  我好緊張到我無法握住你的手

 

You make me glow
你使我容光煥發
But I cover up, won't let it show
但我把此蓋住  不想讓這樣的我表現出來

 

So I'm putting my defenses up
所以我穿上我的防衛
Cause I don't wanna fall in love
因為我不想墜如愛裡
If I ever did that, I think I'd have a heart attack!
如果我是了 那我想我將會心臟病發!
I think I'd have a heart attack
我想我會心臟病發
I think I'd have a heart attack
我想我會心臟病發

 

The feelings got lost in my lungs
有一種感覺在我的肺裡迷失
They're burning, I'd rather be numb
他們正在燃燒  但我寧可麻木
And, yeah, there's no one else to blame
然而 是的 沒有別的人可以責備
So scared I take off and run
因為如此害怕匆忙逃離
I'm flying too close to the sun
我飛的離太陽太近
And I burst into flames
而我爆裂成為熊熊火焰

 

You make me glow
你使我容光煥發
But I cover up, won't let it show
但我把此蓋住  不想讓這樣的我表現出來
So I'm putting my defenses up
所以我穿上我的防衛
Cause I don't wanna fall in love
因為我不想墜入愛裡
If I ever did that, I think I'd have a heart attack
如果我是了 那我想我將會心臟病發
I think I'd have a heart attack
我想我會心臟病發
I think I'd have a heart attack
我想我會心臟病發


Heart attack
心臟病發
I think I'd have a heart attack – tack
我想我會心臟病發-tack
Oh I think I'd have a heart attack
噢 我想我會心臟病發
I think I'd have a heart attack
我想我會心臟病發

arrow
arrow
    全站熱搜

    moonshine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()