close

這首歌是來自有眾多辣妹熱舞的電影 Burlesque舞孃俱樂部

個人很喜歡  蠻勵志的!

 

 

You Haven't Seen The Last Of Me
by Cher

 

Feeling broken
感覺到破碎
Barely holding on
幾乎無法繼續
 

But there's just something so strong
但那裏就是有個東西是如此強烈
Somewhere inside me
就在我體內的某處
And I am down but I'll get up again
而我現在倒下但我會再站起來
Don't count me out just yet
還不要在此將我逐出
 

I've been brought down to my knees
我被狠狠地擊潰跪倒於地過
And I've been pushed way past the point of breaking
我也被推往崩潰的邊緣點過
But I can take it
但我還是可以接受
I'll be back
我會再回來
Back on my feet
站回我的位置
This is far from over
這離結束還很遠
You haven't seen the last of me
你還沒有看過最後的我
You haven't seen the last of me
你還沒有看過最後的我
 

They can say that
他們可以這樣說
I won't stay around
我不會待在這裡太久
But I'm gonna stand my ground
但我會堅守我的崗位
You're not gonna stop me
你們無法阻止我
You don't know me
你們不認識我
You don't know who I am
你們不知道我是誰
Don't count me out so fast
不要這麼快把我淘汰出局
 

I've been brought down to my knees
我被狠狠地擊潰跪倒於地過
And I've been pushed way past the point of breaking
我也被推往崩潰的邊緣點過
But I can take it
但我還是可以接受
I'll be back
我會再回來
Back on my feet
站回我的位置
This is far from over
這離結束還很遠
You haven't seen the last of me
你還沒有看過最後的我
You haven't seen the last of me
你還沒有看過最後的我
 

There will be no fade out
我將不會被淡出
This is not the end
這不是結束
I'm down now
我現在挫敗於地
But I'll be standing tall again
但我仍會昂首高高再度站起
Times are hard but
時代很辛苦但
I was built tough
我是打造成堅毅的
I'm gonna show you all what I'm made of
我將會讓你看見全部我是用什麼鍛造出來的
 

I've been brought down to my knees
我被狠狠地擊潰跪倒於地過
And I've been pushed way past the point of breaking
我也被推往崩潰的邊緣點過
But I can take it
但我還是可以接受
I'll be back
我會再回來
Back on my feet
站回我的位置
This is far from over
這離結束還很遠
You haven't seen the last of me
你還沒有看過最後的我
You haven't seen the last of me
你還沒有看過最後的我
 

No no

I'm not going nowhere
我哪裡都不會去
I'm staying right here
我就站在這裡
Oh no
喔不
You won't see me begging
你不會看到我乞討
I'm not taking my bow
我不會下台一鞠躬
Can't stop me
無法阻止我
It's not the end
這不是結束
You haven't seen the last of me
你還未看到最後的我

 

Oh no
喔不
You haven't seen the last of me
你還未看到最後的我
You haven't seen the last of me
你還未看到最後的我
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    moonshine 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()