close

 

最近有點忙到沒時間練翻譯
今天趕快補上五月份想要分享歌單第一首!

 

Talking To The Moon
By Bruno Mars

I know you're somewhere out there
我知道你在外面的某處
Somewhere far away
某個很遙遠的地方
I want you back
我要你回來
I want you back
我要你回來
My neighbors think I'm crazy
我的鄰居們覺得我瘋了
But they don't understand
但他們不了解
You're all I have
你是我所擁有的全部
You're all I have
你是我所擁有的全部

At night when the stars light up my room
在夜晚當繁星照亮我的房間
I sit by myself
我獨自一人坐著
Talking to the moon
對著月亮說話
Try to get to you
試著靠近你
In hopes you're on the other side
期待著你也在另一頭
Talking to me too
也對著星星說話
Oh am I a fool
喔 我是個傻瓜嗎
Who sits alone
獨自坐在此
Talking to the moon
對著月亮說話
Ohhhh
喔~~

I'm feeling like I'm famous
我感覺好像自己變有名了
The talk of the town
從城裡人的討論中
They say I've gone mad
他們說我已經徹底瘋掉
Yeah I've gone mad
是的 我已經瘋了
But they don't know what I know
但他們不知道我所知道的
Cause when the sun goes down
因為當太陽一沉下
Someone's talking back
有人在回應著
Yeah they're talking back
是的 是有些人在回應著
Ohhh

At night when the stars light up my room
在夜晚當繁星照亮我的房間
I sit by myself
我獨自一人坐著
Talking to the moon
對著月亮說話
Try to get to you
試著靠近你
In hopes you're on the other side
期待著你也在另一頭
Talking to me too
也對著星星說話
Oh am I a fool
喔 我是個傻瓜嗎
Who sits alone
獨自坐在此
Talking to the moon
對著月亮說話

Ahh Ahh
Ahh Ahh

Do you ever hear me calling
你有聽在我的呼喊嗎?

Ahh Ahh
Ahh Ahh

Cause every night I'm talking to the moon
因為每個夜裡我都對著月亮說話
Still trying to get to you
仍然試著靠近你
In hopes you're on the other side
盼望你也在另一頭
Talking to me too
同樣回應著我
Or am I a fool
或者我是個傻瓜
Who sits alone
一個人坐在這裡
Talking to the moon
對著月亮說話的傻瓜

Ohh Ohh

I know you're somewhere out there
我知道你在外面世界的某處
Somewhere far away
一個離這裡很遠的地方

arrow
arrow
    全站熱搜

    moonshine 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()